22 Ocak 2012 Pazar

bebek guvenliği...

turkiyeye kesin dönüş yapmaya karar verdiğimizde arabamızıda satıp türkiyeden yeni bir araba almaya karar verdik.birde yanımızda araba koltuğu sürüklemeyelim dedik ve yerli malı yurdum malı diyerek onuda türkiyeden edinelim dedik.dün akşam fiyatlara bakmak istedim internetten ve beni gerçekten şaşırtan bir durumla karşılaştım.geriye dönük oto koltuğu temin edebilmek neredeyse imkansız.bir iki site var bu ürünleri satışa sunan fakat stokta ürün yok.nekadar bekleyeceğiniz ise allaha kalmış.eh biz yine bu koltuklarda en güvenilir markalar bizim bulunduğumuz ülke norveçte üretilmesi sebebiylede bavullarımızın arasına yaklaşık dokuz kilo kadarda bir koltuk ilave ettik hadi hayırlısı olsun.

bu konuyu merak edenler için biraz bilgi paylaşmak istiyorum sizlerle

neden geriye dönük oto koltuğu:

diğer oto koltuklardan beş kat daha güvenli olduğunu ilave ederek aşşağıdaki iki videoyu izlemenizi tavsiye ediyorum









eh hal boyle olunca ıkı markadan bahsetmek ıstıyorum.ikiside oldukça güvenilir,gönül rahatlığıyla kullanılabilecek markalar.

Britax römer ve besafe
biz besafeden yana kullanacağız sanırım oyumuzu.

bunun dışında paylaşmak istediğim başka bir videoda aracın içerisinde emniyet kemerini bağlamamış birinin yada aracınızın içerisinde sağa sola bırakılan eşyaların siz ve bebeğiniz için ne kadar tehlikeli olabileceğini gösteriyor




bu ufacık güvenlik uyarılarından sonra kazasız mutlu bir hayat diler ve ben gider...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dur yolcu!!!
okuyup kaçmak olmaz bir yorum bırak bakalım...