23 Ocak 2012 Pazartesi

çokmu acayibim acaba?




sanırım azıcık garip bir şahsiyetim ben.hani sisli puslu,karanlık,yagmurlu gunler olurya,işte öyle günler bazen bana çok iyi geliyor.tabi dışarı çıkmam gerekmiyorsa.evde kahhve yudumlayıp yağmuru izlerken sakin bir gün geçirmek gibisi yok.acaba varmı benim gibi hisseden diyede düşünmeden edemiyorum.
neyse ben aslında lafı biryerlere bağlayacaktım.demek istediğim bugünde öyle bir gün.elimde fincanım,imternette gezinirken,sizin içinde ilginizi çekebilecek postlar hazırlıyorum.işte keyfim yerindeyken uğrayıp sizede bir merhaba demek istedim.

e hadi ben kaçtım ozaman,kendinize iyi bakın

2 yorum:

  1. :)) merhabalar blogunuz gercekten cok güzel,cekılısınızede ılerıkı gunlerde katılacağım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  2. cook tesekkurler begenmenıze cok sevındım.tabı nezaman ıstersenız :))

    YanıtlaSil

dur yolcu!!!
okuyup kaçmak olmaz bir yorum bırak bakalım...