25 Ocak 2012 Çarşamba

tumblr uzmanları aranıyor...






tumblr adresini bilmeyen yok sanırım.kendisi basit bir blog servisi olup kullanımıda oldukça kolay.çoğu blogger,blogspotun sınırlı kota problemi yüzünden bu siteyi kullanıyor.benim tumblra üye olmamın sebebi ise tamamen farklıydı.görsellerimin kaitesinde bir problem olmadığı halde bloguma yüklediğimde görüntü kalitesinin düşmesiydi.eh buraya kadar bir sorun yaşamadık.
oldukça kullanışlıda buldum hatta bu siteyi.fakat yüklediğim görselleri şu an okumakta olduğunuz bloğa aktardıktan üç yada dört gün sonra görsellerin ortadan kaybolması beni oldukça şaşırttı.bu kadar blogger bu siteyi sorunsuz kullandığına göre biryerlerde hata yapmış olmalıyım diye düşünmeye başladım.bu konu hakkında bilgisi yada öngörüsü olan arkadaşlar yardımcı olursa çoook mutlu olacağım.
ben gitti ozaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dur yolcu!!!
okuyup kaçmak olmaz bir yorum bırak bakalım...